top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תרן מנדלביץ

החשיבות של ניהול קטלוג וניהול מערכת מידע עדכנית, בעסק

בעסקים ורשתות קמעונאיות, המחזיקות מלאים גבוהים, בשילוב מגוון גדול של מק"טים, החשיבות של ניהול קטלוג הפריטים, הקבוצות ומערכת המידע, הינה בעל חשיבות גבוהה.

ההשפעה של ניהול נכון של הקטלוג, כולל שיוך נכון למחלקה, קבוצה, ספק, פעיל / לא פעיל, תמונה, שם מדויק ונכון של הפריט ועוד, רלוונטיות לנושא הפקת הדוחות הניהוליים בעסק ולנושא יעילות התפעול, באמצעות עובדי הקופה.


הניהול הנכון של העסק, באמצעות הפקת דוחות הניהוליים, המשקפים נאמנה את המצב הקיים, הינם בעלי חשיבות רבה, לשורת הרווח. התרומה באה לביטוי, בנושאים הבאים:

  • ניהול נכון של המלאי.

  • התנהלות מבצעים.

  • ביצוע הזמנות רכש מספקים.

  • מתן תחזיות רכש.

  • ניהול נכון של 'המדף'.

  • התנהלות נכונה מול נציגי הספקים.

  • בקרת פעילות המכר, מכלל נק' המכירה בעסק.

  • השקת אתר מסחר אלקטרוני, הכולל בתוכו ממשק on-line בין מערכת ההזמנות, לקופה.

אנחנו ממליצים לכל בעל עסק, המנהל מלאי בהיקפים כספיים גבוהים, בשילוב מספר מקט"ים גדול, לסדר ולנהל את קטלוג המוצרים במערכת המידע (קופה ממוחשבת, מערכת ERP) בצורה נכונה ומתוכננת היטב. בשורה התחתונה, זה שווה המון כסף!


עלות סידור קטלוג פריטים במערכת המידע, כולל הוספת תמונות למוצרים, באמצעות עובד/ת בעסק שלך, אשר אינם מקצועיים דיו בתחום זה, תעלה לך כנראה הרבה יותר ותיתן לך בסופו של דבר, רמת מקצועיות ואיכות בסיס נתונים נמוכה יותר.


לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר מתאימה עבורך, צור עימנו קשר.

38 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page